Hoe kom ik het voordeligste van mijn oude wagentje af zonder deze te moeten verkopen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Op Marktplaats staan genoeg "opkopers"
Snuffel daar eens rond en stuur wat mailtjes.

Laatst zo nog een oude BMW 525TDS vol met deuken verkocht.
Komen met een trailer langs je deur (na beschrijving en bod via mail). Gaan dan nog even zeuren om de prijs omlaag te krijgen (poot stijf houden).
Rekenen cash met je af en schrijven gelijk een RDW overschrijvingsbewijs uit.

Ben je er in 15min mailen en 20min aan je deur vanaf.
Krijgt er dan alleen geen hoofdprijs voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Naar de sloop brengen..... Daar wordt jouw karretje op humane manier ontmanteld....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het trefwoord zegt het al, alhoewel ik denk dat je met verkopen meer geld krijgt, als je een auto koopt kun je ook altijd nog vragen hoeveel je er voor krijgt als je hem inwisselt

tevens kun je hem aan iemand geven die er van houd om te knutselen aan auto's
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dumpen.... :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Foei!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een oude eend is rijdend naar de sloop gebracht, en ik kreeg er nog 100 gulden voor.
Voor mijn laatste oude Nissan kreeg ik nog e 750,--

Sommige oude auto s, ook als ze afgekeurd zijn, worden opgekocht door handelaren die ze naar Afrika transporteren. Maar dat vind ik wel wel een zielige handel.
De auto moet nog wel rijden, hoeft geen APK meer te hebben. Ik zou wel eens willen weten hoe dat verder gaat. Ik ga er een vraag over stellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lachen zeg, ik heb ook eens 3 eenden opgehaald bij zo'n naief vrouwtje, heb er 50 euro per stuk voor gegeven, voor de moeite om ze naar de sloop te brengen..... Niet dus. Schoongemaakt en op een rij gezet, foto erbij en op marktplaats onder de noemer ..... opknappers, in totaal 2.000 gebeurd van die 3 karren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tegenwoordig geen eenden meer naar de sloop toebrengen!! Ze worden steeds zeldzamer ;-(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan je uit ervaring vertellen dat in dergelijke landen heel handige mensen zijn (die kinderen maken al uit cola blikjes de mooiste speelgoed)die met engelen geduld, alles weer op en top in orde kunnen maken. In 1993 reed ik door de woestijn in Egypte in een auto uit 1970 die van onder blanker was dan de billetjes van een pasgeboren westeuropeaan.Het zand doet zijn werk en verder is het er kurkdroog (13 jaar geen regen geweest)
Je wilt hem niet verkopen, dus blijft alleen de sloop over. Als je ook niet voor de kosten wil opdraaien voor het naar de sloop toe brengen, dan moet je hem tegen een muur kapot rijden en dan wordt hij naar de sloop gebracht. Moet je natuurlijk niet de pech hebben dat je later een rekening krijgt van het vervoersbedrijf. Je kunt hem ook het kanaal in rijden, maar dat is weer niet goed voor het milieu. Daarnaast kun je hem ook aan een Pool kado doen, weet je zeker dat je hem nooit meer terug ziet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je er een paar euro,s aanwaagd,dan zou ik hem op marktplaats zetten.
Maar het ligt eraan welk type en model het is.
Als je een oud ijzer handelar belt ,dan haalt deze hem ook op voor je.
Maar geld is geld,in deze tijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien wil je hem aan mij schenken. Ik zou er ontzettend blij mee zijn. Als ie nog rijd wil ik eventueel praten over een vergoeding. Ik ben een arme student en (alles) is welkom, ook als er aan gesleuteld moet worden. Ik hoop van je te horen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haal alle "gevaarlijke "dingen, zoals accu e.d eruit/af en schenk hem aan een buurthuis of zoiets, dan kunnen kinderen er nog een hoop lol mee hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aan het goede doel schenken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef de auto aan een dakloze!