Als ik geen Wegenwachtservice in de woonplaats heb, wordt ik dan geholpen met pech op mijn huisadres?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
3.1K

Het beste antwoord

nee geen hulp, je kan wel de service uitbreiden en dan komen ze toch.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dan moet je ter plaatse die service bijkopen mij de meneer van de Wegenwacht. Zo kun je ook lid worden als je pech hebt.
AWM
14 jaar geleden
Je kunt wel hulp aan huis krijgen door de anwb maar even navragen of je dan een rekening thuis krijgt.
Met 1 telefoontje kun je je abonnement zo veranderen , het kost niet veel meer en je hebt altijd hulp waar je ook bent.
volgens mij zit er bij het abonnement ook dat je een vervangende auto (gratis)voor 36 uur als je auto niet ter plekke gemaakt kan worden.
ik heb een hele fijne ervaring hiermee, de auto werd weggesleept, we konden mee rijden en ter plekke van de dichtsbijzijnde plaats een vervangende auto, onze eigen auto werd naar de garage gebracht van onze eigen keuze.
echt perfect geregeld!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee je wordt niet kosteloos geholpen
je kunt het beste je auto net buiten je woonplaats zetten dan komen ze wel
heb ik ook eens gedaan ik had een kapotte auto anwb gebeld maar ze kwamen niet kosteloos {wel tegen betaling} heb de auto buiten mijn woonplaats gesleept en weer gebeld toen was het geen probleem
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja het kan, maar dat kost je dan wel extra. Om het gewoon in je abonnement op te nemen is ook niet zo duur.... veel goedkoper dan de extra kosten als je het toch wilt en het zit er niet in...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
helaas niet, nee.

Maar indien je auto 1meter buiten de bebouwde kom van je woonplaats staat wel.
Kan dus handig zijn om een stukje te slepen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze tijd hebben en je hebt wel Wegenwacht Nederland of Europa service kan je door bijbetaling van 70 euro, 20 voor de Woonplaats service en 50 als bijdrage in de voorrijkosten van 150 euro, hulp krijgen.
Als je nu je Wegenwacht service uitbreid kost dat dus 20 euro voor 2010. Maar de nieuwe service gaat pas over een week in en is alleen voor nieuwe pech gevallen.