Kun je de parkeertijd eindigen bij Parkmobile met een gewone telefoon?

Ik start de parkeeractie met de app van Parkmobile maar als ik het wil stoppen is de accu van mijn smartphone leeg. Ik heb altijd een simpele telefoon bij me die alleen kan bellen maar met een prima accu.
Kan ik dan de parkeeractie met die gewone telefoon beëindigen door te bellen naar 0207990000?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Wat een goede vraag :-) Dit kan alleen wanneer uw tweede telefoon het zelfde nummer heeft als uw smartphone (dual sim). Afmelden via 020 799 00 00 kan enkel met het bij Parkmobile geregistreerde telefoonnummer, want de lopende parkeeractie is gestart op basis van uw 06 nummer en dient met hetzelfde nummer te worden afgemeld. U kunt echter wel altijd contact opnemen met onze Helpdesk om uw parkeeractie te stoppen. Dit kan telefonisch via parkmobile.nl/contact. Met vriendelijke groet, Parkmobile

http://www.parkmobile.nl/helpdesk/parkeren/hoe_kan_ik_een_parkeeractie_aan_en_afmelden_via_mijn_mobiele_telefoon HOE KAN IK EEN PARKEERACTIE AAN- EN AFMELDEN VIA MIJN MOBIELE TELEFOON? Met Parkmobile kunt u eenvoudig en snel parkeergeld afstaan via uw mobiele telefoon. Zo betaalt u dus nooit meer teveel en hoeft u niet te slepen met bergen kleingeld. Vergeet de parkeermeter en meldt uw parkeeractie voortaan aan en af via de Parkmobile App, het inbellen naar het Parkmobie spraaksysteem of door het versturen van een sms-bericht. De wijze van afmelden hoeft niet gelijk te zijn aan de wijze van aanmelden. Bijvoorbeeld aanmelden via de Parkmobile App en afmelden door in te bellen. Bellen Door te bellen naar 020-7990000, lokaal tarief, kunt u een parkeeractie aan- en afmelden via het Parkmobile spraaksysteem. Aan de hand van de stem kunt u binnen vier stappen een parkeeractie aanmelden en binnen twee stappen een parkeeractie weer afmelden. Klik hier voor uitleg over de werking van het Parkmobile spraaksysteem. LET OP: Het is belangrijk om de bevestiging van aan- en/of afmelding goed af te luisteren, zodat u bevestigd krijgt of u aan- en/of afgemeld bent. Toegevoegd na 5 minuten: Er staat nergens dat het met dezelfde telefoon zou moeten, of met hetzelfde nummer als de telefoon waarop de app draait. En al helemaal geen woord over DualSIM. Toegevoegd na 47 minuten: Ja dat kan is dus het antwoord. Toegevoegd na 23 uur: Mocht alles niet werken dan kan je telefonisch contact opnemen met: 0900 666 5 666 Toegevoegd na 1 dag: E-mail van Parkmobile geeft dit inzicht: Wanneer u met uw inloggegevens in de app een parkeeractie start, kunt u deze met uw telefoon telefonisch afmelden. Dit kan alleen telefonisch gedaan worden door de gebruiker die de parkeeractie ook heeft aangemeld. (Wanneer iemand anders op zijn/haar telefoon inlogt met uw inloggegevens, dan kan deze persoon de parkeeractie niet telefonisch afmelden. U kunt dit dan wel.) Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Nick Rensen Customer Support

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100