waar kan ik mijn auto overschrijven vandaag?

Kan je vandaag eerste kerstdag je auto laten overschrijven in de buurt van Rotterdam?

Toegevoegd na 8 minuten:
Als ik een postkantoor of een sigarenboer laat openen, kan ik hem dan wel overschrijven of werkt die apparaat niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
2.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een auto overschrijven bij de sigarenboer is nieuw voor mij en hoe zou je een postkantoor/sigarenboer op 1e Kerstdag willen laten openen?

Het beste antwoord

Als het je lukt een postagentschap te laten openen of een autobedrijf dat kentekens op naam mag zetten kun je het kentekenbewijs over laten schrijven.
Wij doen dat op mijn werk met aanhangwagens dat kan ook 's avond en in het weekend dus waarom niet op eerste kerstdag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is jou werkplek dan open?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, nee ook wij zijn dicht. Maar een bedrijf wat kentekens van aanhangwagens/caravans op naam mag zetten mag ook geen autokentekens op naam zetten dat is een andere categorie.
Je kunt natuurlijk wel een contractje opstellen waarin je vermeld van wie en hoe laat je de auto hebt gekocht/verkocht met daarbij een kopie van rijbewijs en de belofte het kenteken over te schrijven op de eerste mogelijke dag (dinsdag).

Andere antwoorden (1)

dat zal je vandaag niet lukken dinsdag weer.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik een postkantoor of een sigarenboer laat openen, kan ik hem dan wel overschrijven of werkt die apparaat niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Normaal kan dat ook niet op zondag, dus zeker niet op eerste kerstdag. Op tweede kerstdag dus ook niet, want dat is eigenlijk ook een zondag. + ronron.