wat als je antivries in je autoruitensproeier doet?

Heb per ongeluk antivries in de ruitensproeier van mijn auto gedaan -.-"
Is dit ernstig?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Misschien laat het een vettige laag achter op je ruit, als dat zo is kun je hem beter leeg maken ,of als dat niet gaat leeg spuiten, en andere vloeistof er in doen
8 jaar geleden
jc54
8 jaar geleden
Niel alleen misschien,maar wel zeker. Bovendien kunnen de ruitenwissers aangetast worden.
Reservoir leegmaken en GOED uitspoelen......
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
niet alleen de ruitenwissers maar ook het rubber om de ruit kunnen aangetast worden.
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Misschien een domme vraag, maar waar is antivries dan voor bedoeld?
Computoon
8 jaar geleden
Antivries is een bestanddeel van de vloeistof die de motor moet koelen. Die vloeistof zit in een ander reservoir. Overigens bevat ook ruitenwisservloeistof een middel dat voorkomt dat het spul bij lage temperaturen bevriest.