Hoe parkeer je wagen die voorzien is met een achteruitrijcamera?

Ik heb leren parkeren met een gewone wagen, nu wil ik mogelijks een wagen kopen met een camera . Ik vraag me af , hoe , en wat moet je dan doen ? Op wat moet je letten ? het betreft een camera met geleidingslijnen .... bestaan daar filmkes over ....

8 jaar geleden
in: Auto's
6.8K

Antwoorden (2)

Flink oefenen en binnen de lijntjes blijven. Het wijst zichzelf.
https://www.youtube.com/watch?v=U2FkBnK5M8Y
jc54
8 jaar geleden
doralien
8 jaar geleden
ok , maar bij een mercedes heb je twee lijnen die meebuigen en dan twee andere lijnen ... ???
Je kijkt uiteraard of de auto past. Vervolgens zet je de bak in achteruit en zie je wat er achter de auto zich bevindt. Dan volg je de groene lijn die verbuigt obv de stuurstand.
paulus811