Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe schakel ik de "leaving home" functie van mijn Octavia uit?

Als ik 's nachts in de auto (Skoda Octavia) wil stappen, en ik ontgrendel de portieren, gaan de lichten aan zodra ik op het knopje van de sleutel druk.

Hoe schakel ik deze functie uit?

Ik heb GEEN groot boordcomputer-scherm waarmee dat kan (sommige uitvoeringen van de Octavia hebben dat wel; de mijne dus niet).

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Auto's
994

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dan kan dat denk ik alleen bij de dealer zelf (als 't al kan). (Anders zou 't natuurlijk wel in 't instructieboekje staan.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Misschien zou je het ook kunnen proberen te vragen op bijgevoegde link. Dit is een Nederlandse site waar je met al je auto problemen terecht kunt. je kunt vragen stellen per automerk. Persoonlijk schat ik je kansen daar hoger in als hier. Succes :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is dat niet de bedoeling dan ? Lijkt me toch handig dat je lichten gelijk aan gaan ? Je moet ze toch aan hebben 's nachts. Misschien helpt het om je lichten via de bediening van de lampen uit te doen ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Coming en Going home functie is een extra optie die verkrijgbaar is bij de auto..deze is zeker te verwijderen bij de dealer is namelijk softwarematig geregeld
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding