Hoe kan ik mijn auto van binnen laten drogen?

Zoals jullie in mijn vorige vraag kunnen zien, had ik een defecte raam bediening. Helaas is mijn auto in 2 uur tijd, klets nat geworden van binnen.

Iemand een idee hoe ik mijn auto (voor stoelen) het beste kan laten drogen? Ik heb geen mogelijkheid om de auto binnen te zetten.

11 jaar geleden
in: Auto's
19.5K
Ritsuka
11 jaar geleden
Verlengsnoer en fohn?
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Had ik ook aan zitten denken, maar lijkt me zo lomp. Dus vandaar dat ik het hier vraag, misschien dat iemand nog een briljant idee heeft waar ik nog niet bij stil gestaan heb.

Het beste antwoord

Meest eenvoudige oplossing : vele oude kranten op de bodem leggen -eventueel zelfs met een gewicht erop. Wel regelmatig "verversen". Ook bij zon of winderig maar droog weder auto met alle ramen en koffer open buiten plaatsen.
Deed ik altijd in de mijn garage als er weder eens een drenkeling binnenkwam...
Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Handdoeken op de zittingen, en misschien dat een vochtvreter ook helpt (bouwmarkt)
11 jaar geleden
Heb je airco, zet deze aan en laat vel frisse wind binnen, airco haalt ook vocht uit de lucht!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Nee ik heb geen airco, alleen ARKO
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan in de zon zetten en laten luchten, eerst ff dweilen ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eventueel op z'n kop houden..
Als je stoelen echt nat zijn, zou je een tapijtreiniger kunnen huren. Deze kan vocht opzuigen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Daarna zijn ze nog niet echt droog, maar het drogen met bijvoorbeeld een elektrisch kacheltje (pas wel op brandgevaar) is dan veel sneller klaar.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat mij betreft is de oplossing van Bamibal de beste tot nu toe. +
Een alternatief is de motor stationair laten draaien met de verwarming op max en de ventilatoren ook, met de raam open op een kiertje.
Wat ook kan helpen is gedurende een paar dagen een dikke handdoek op de stoelen te plaatsen (of een paar) en gewoon erop gaan zitten. Door de druk van je eigen gewicht, druk je het water uit de stoelen in de handdoeken. Sterkte!
T klinkt misschien een beetje gek maar t heeft wel t snelste resultaat,alles wat hier staat gebruiken,ben je miss een zaterdagje bezig maar dan is tie wel weer droog...sucses...