Hoe kan ik mijn auto van binnen laten drogen?

Zoals jullie in mijn vorige vraag kunnen zien, had ik een defecte raam bediening. Helaas is mijn auto in 2 uur tijd, klets nat geworden van binnen.

Iemand een idee hoe ik mijn auto (voor stoelen) het beste kan laten drogen? Ik heb geen mogelijkheid om de auto binnen te zetten.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Meest eenvoudige oplossing : vele oude kranten op de bodem leggen -eventueel zelfs met een gewicht erop. Wel regelmatig "verversen". Ook bij zon of winderig maar droog weder auto met alle ramen en koffer open buiten plaatsen. Deed ik altijd in de mijn garage als er weder eens een drenkeling binnenkwam... Succes

Handdoeken op de zittingen, en misschien dat een vochtvreter ook helpt (bouwmarkt)

Heb je airco, zet deze aan en laat vel frisse wind binnen, airco haalt ook vocht uit de lucht!

Als je stoelen echt nat zijn, zou je een tapijtreiniger kunnen huren. Deze kan vocht opzuigen. Toegevoegd na 2 minuten: Daarna zijn ze nog niet echt droog, maar het drogen met bijvoorbeeld een elektrisch kacheltje (pas wel op brandgevaar) is dan veel sneller klaar.

T klinkt misschien een beetje gek maar t heeft wel t snelste resultaat,alles wat hier staat gebruiken,ben je miss een zaterdagje bezig maar dan is tie wel weer droog...sucses...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100