Hoe komt het dat sommige auto's geen zichtbare uitlaatgassen hebben en andere auto's met een grote witte rookpluim rond rijden?

Mijn auto blijft witte rook uit stoten maar veel auto's hebben dat niet

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Auto's
1K
Poet
8 jaar geleden
http://www.axclub.net/phpbb3/viewtopic.php?t=21641
Hier staan wat mogelijke oorzaken bij
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Witte rook continu? Ik moet meteen aan een lekke koppakking denken.

Antwoorden (1)

Heb je dit nog steeds na 15 minuten rijden, dus als je motor warm is? Zo ja, dan zou dit kunnen duiden op een lekke koppakking.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, ik vind dat er veel witte rook uit komt, Pas bij de garage zei de monteur dat de rook dan ook zoet en prikkend moet zijn als de rook door koelvloeistof wordt veroorzaakt. Nu het peil gemarkeerd en over een week maar eens kijken of het is gedaald