Auto's met een verbrandingsmotor worden tijdens de A.P.K. op emissie gecontroleerd.
jc54
8 jaar geleden
Moderne auto's (die van de laatste 10 jaar) controleren zichzelf. Als er wat dan ook mis gaat zorgt de elektronica aan boord wel voor de nodige correcties of waarschuwingen.

Toegevoegd na 58 seconden:
Ik was nog vergeten dat dit niet geldt voor auto's van de VAG-groep...zie de kranten de laatste weken.