Is het erg als de tankdop in de verkeerde richting is gedraaid?

Het gaat om een Fiat Panda met een tankdop zonder slot. De tankdop is ipv naar links naar rechts gedraaid, hierbij hoorde je ook een 'tikkend' geluid. Kan het nu zijn dat er iets kapot is?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Auto's
1.4K

Het beste antwoord

Als de dop gewoon blijft zitten en je krijgt hem ook weer open is er niets aan de hand
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is de bedoeling dat je een tankdop naar rechts dichtdraait. Het tikkende geluid geeft aan dat de tankdop vast genoeg zit.
jc54