Wat is een goeie zuinige kilometervreter (60.000 km per jaar) voor iemand met gezin?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.1K

Antwoorden (4)

De Volkswagen Polo Blue Motion.
Deze komt vanaf begin mei naar Nederland.

De auto rijdt 1 op 30.
Je betaald geen BPM en geen wegenbelasting.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ik heb verschillende autobladen gelezen waarin ze dat verbruik wel halen, waaronder topgear magazine. Hier hun online review:
http://www.topgearmagazine.nl/autotests/artikel/volkswagen-polo-1-2-tdi-bluemotion-test-drives/
Toyota Yaris!

Geen wegenbelasting. Eco systeem. Super zuinig, ik verbaas me er steeds weer over, na drie maanden deze auto te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
Maar voor een gezin wel aan de erg krappe kant hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou? Ik zit er vaak in met 3 kinderen achterin en volstaat prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat een Yaris na 3 jaar heelmaal op is als je er 60.000 per jaar mee rijd. Lijkt mij ook niet helemaal een gezinsauto, als er tassen e.d. mee moeten is de ruimte volgens mij erg beperkt.
De Lexus RX450h (opvolgen van de Lexus RX 400h).

Een hybride auto van Lexus, lekker ruim, zuinig en rijd als een zonnetje!

Daarnaast ligt er een krachtige motor (een 3,5 liter V6 met nog eens twee elektromotoren die een vermogen levert tot 299 pk) in die een Groen A-label heeft.

Daarnaast heb je ook nog de Lexus GS 450h, Lexus LS 600h en de Lexus HS 250h.

Het zijn allemaal Hybride auto's en daar kennen we allemaal de voordelen van.

De prijs is kan wel een obstakel zijn, de RX 450h is er vanaf €69.000
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Citroen met dieselmotor 1.4 hdi. Rijdt 1 op 25.