Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om de boordcomputer van een alfa romeo giulietta te updaten?

ik wil dus weten of het mogelijk is om de boordcomputer te updaten. Hiermee bedoel ik mijn display mee of hoe je het ook wilt noemen. waar ik onder andere mijn navigatie op kan zien, mijn muziek, mijn radio etc..

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Auto's
2.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ongetwijfeld kan dit bij een officiele Alfa Romeo dealer. Hieraan kunnen kosten zijn verbonden, meestal afhankelijk van hoe oud de auto is. Geldt de garantie van eerste koper nog dan kan het wel eens erg mee vallen. Zelfs een merkloze garage werkt met uitlezen van gegevens of het instellen daarvan via computers. In elk geval kunnen een aantal gegevens gereset worden (dagteller bij voorbeeld). Doorgaans staat ook in het handboek dat met je auto is meegeleverd, veel informatie. Heb je zo' n handboek niet dan kun je ook dat via de dealer van Alfa Romeo bestellen. Bij vrijwel alle boordcomputers is het scherm ook op verschillende wijzen in te delen/ kun je kiezen welke gegevens er worden getoond.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding