mijn auto moet gereset worden ,wat gebeurt er en wat kost het Bmw 1998?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Dat is het uitlezen van je computer die in je auto zit. Ze lezen dan dmv een apparaatje of je storingen hebt. De kosten voor het uitlezen zijn ongeveer € 25,- als ze storingen vinden die je laat repareren kan het duurder worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is resetten het terugzetten naar fabrieksinstellingen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
veel dank frank

Andere antwoorden (2)

Hier wordt de service interval bedoeld die gerest moet worden. Dit betekend dat je auto aan een onderhoudsbeurt toe is. Breng je auto naar de garage voor een onderhoudsbeurt en zij zullen hem ook voor je resetten.

Groet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het enkel om de serviceinterval gaat, weet dan dat je daar vrij goedkoop een klein toestelletje kan voor kopen. Specifiek voor Bmw, Audi en Vag. Kost ongeveer 15 euro in de autoshop. De meeste onafhankelijke garages werken hiermee.
Succes