Wat doet dit schuifje in de auto?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Auto's
1.9K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat vraag ik me al jaren af maar nooit gevraagd hier +
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Haha, bij deze Kees :).
Erg handig verzonnen!
Cryofiel
8 jaar geleden
Eh...
a)  Dat staat bij het schuifje.
b)  Dat merk je binenn enkele minuten als je het probeert.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ok.

Het beste antwoord

Dat zorgt voor luchtcirculatie. Stel dat je achter een stinkende diesel zit, dan zet je de schuif naar links en komt er geen verse lucht meer binnen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is aan te raden de schuif zoveel mogelijk rechts te laten staan voor verse lucht, anders word het muf en warm in de auto.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oh top! Bedankt :)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nogmaals dank.
Het feit dat het er niet duidelijk bij staat en dat je het niet merkt binnen enkele minuten maakte het wel lastig ;)

Andere antwoorden (1)

Een schuifje waarmee je de verhouding tussen Buitenlucht of Binnenlucht recirculeren die in de cabine wordt ingeblazen kan regelen.