Auto importeren voor een autobedrijf, wat kost het ?

het betreft de volgende diesel auto :
http://www.autostadnieuwegein.nl/occasions/volkswagen/touareg-123.html
Dit is een R5

Transportkosten zijn niet van toepassing aangezien de auto al in nederland is

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Hallo Jermain,

Als je deze auto wilt importeren, moet je de auto bij de RDW brengen.

Daarnaast moet er BPM (Belasting) betaald worden.

Hoe hoog de BPM is hangt af van je berekening, je kunt op de bijgevoegde links de berekeningsmethode vinden.

De RDW rekent de volgende kosten voor de registratie:

RDW Leges incl. tenaamstelling: € 108,70
APK Keuring: € 35,-
Kentekenplaten: € 35,-

Succes!