Hoe moet ik een Ford Fiesta (2001) zijspiegel vervangen?

Het belangrijkste probleem (nu) is het demonteren van de oude spiegel. Ik heb het kapje over de spiegel losgekregen, maar de pin waarmee je 'm normaal kan vervangen past (op dit moment) niet door het gaatje naar buiten toe.. Iemand die het wel snapt? :)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
4.9K

Antwoorden (1)

Ik snap het niet, maar kijk hier eens naar.

https://www.youtube.com/watch?v=OL-Z5XNO8Gs

De spiegels zijn bij bijna alle auto's op dezelfde manier gemonteerd.
Edraket
9 jaar geleden
Bordensteker
9 jaar geleden
Jaja!
Zó doen we dat dus ...
Leuk filmpje, maar de elektrische bedrading plakken we dus nu gewoon achter het behang, dan zie je er geen barst meer van.