Wat moet je allemaal noteren voor een sluitende kilometerregistratie?

En moet ik het ook bijhouden als ik verkeerd gereden heb Bijvoorbeeld?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

• merk, type en kenteken van de auto;
• periode van de terbeschikkingstelling van de auto;
• per afzonderlijke rit: (1) de datum, (2) de begin- en eindstand van de kilometerteller, (3) begin- en eindadres, (4) de gereden route als die afwijkt van de gebruikelijke route en (5) het karakter van de rit...

Toegevoegd na 56 seconden:
Dus...., onze fiscus houdt ons wel bezig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet alles bijhouden. Hiervoor zijn er speciale programmatjes in de handel die de invoer, door gebruik te maken van postcodes, zeer gemakkelijk maken. Je kunt ze verbinden met bijvoorbeeld een klantenbestand.
Als je een keer verkeerd gereden bent dan moet je daar maar een beetje creatief mee zijn.