Wordt lpg ook goedkoper?

Nu de benzine en diesel zo 'goedkoop' is geworden vroeg ik me af of de lpg prijs ook nog gaat zakken. Nu wordt het een stuk minder interessant om op lpg te gaan rijden. Je zal nu meer km's moeten maken om goedkoper te rijden als benzine tov paar maanden geleden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
LPG is hier momenteel al gezakt van 70 cent naar 58 cent per liter.

Het beste antwoord

lpg staat voor liquid petrol gas en wordt net als diesel en benzine gewonnen uit aardolie. dus als de olieprijs stijgt of daalt, dan stijgt of daalt de prijs van lpg mee.
dit in tegenstelling tot lng wat staat voor liquid natural gas oftewel aardgas.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

LPG is de laatste periode ook goedkoper geworden. De prijs van LPG is inmiddels gezakt naar €0,80, waar je vorig jaar nog €0,88 cent voor betaalde.
Wat de prijzen op dit moment zijn, en hoe het verloop de afgelopen 2 jaar is geweest, kun je zien op http://www.brandstof-zoeker.nl/adviesprijzen/#.VKMJGP8JgEY.