Is het veilig om lidmaatschap ANWB op te zeggen, als ik gebruik maak van Renault Route Service (Plus)?

Wij rijden al jaren Renault. Men biedt hier onder meer ook pechhulp in Nederland en Europa. Als we ANWB opzeggen, welke risico's kleven hieraan, of zou dit verantwoord zijn?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
8.8K

Het beste antwoord

Renault Route Service+ is een uitgebreide mobiliteitsservice die geeft dekking in zowel Nederland als in Europa. Daarnaast is deze service een stuk voordeliger dan andere aanbieders. Renault Route Service+ biedt u als Renault-rijder een compleet Pechhulppakket. Een groot voordeel van dit pakket is dat u ter plaatse wordt geholpen door Renault en niet wordt afgesleept naar een niet-Renaultdealer. Bovendien biedt Renault Route Service+ nog meer voordelen:
NEDERLAND
Reparatie ter plekke
Self inflicted
Eventuele sleep naar dealer
Vervoer inzittende naar huis
Vervangend vervoer (3 dagen)
EUROPA
Reparatie ter plekke
Self inflicted
Eventuele sleep naar dealer
Repatriëring voertuig
Vervoer inzittende naar huis
Vervangend vervoer (10 dagen)
Dus practisch hetzelfde als de ANWB. Zie verder de link.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Allereerst: opzeggen voor volgend jaar gaat niet meer. Dat had uiterlijk 15 november moeten gebeuren.

Wat je moet vergelijken is het serviceaanbod van de Wegenwacht met dat van Renault.

Je kunt altijd lid opnieuw lid worden van de Wegenwacht maar dat kost veel meer als je het doet op een moment dat je pech krijgt.
Computoon