Waar in Nederland is de diesel het goedkoopst?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Net over de grens :lol:
Bordensteker
9 jaar geleden
Nou, net over de grens zijn de prijzen vaak wat meer opgeschoven naar het prijsniveau aan déze kant van de grens. Het normale buitenlandse niveau tref je pas op pakweg een tiental kilometers van de grens aan, is mijn ervaring (met benzineprijzen) de kant van Antwerpen op.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, maar dan is het nauwelijks meer ' in Nederland' . Een paar meter over de grens kan nog net ;-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar het klopt denk ik wel. Hier op het dorp is het nu 1,299 , Maar de goedkoopste prijs in Duitsland vinden is niet zo makkelijk ; de Internetstaatjes geven de prijzen voor merk-tankstations, niet voor de witte pomp. Dan is Baarle-Nassau vandaag nog goedkoper dus dan het gemiddelde in Duitsland ; scheelt weer een rit. Benzine levert hier meer besparing op.

Het beste antwoord

Bij onbemande tankstations, niet degene van een merk als Shell of zijn grote tegenstanders, maar zoek maar is een klein onbemand tankstation die niet deel maakt van een keten. Zo hebben wij er één in het dorp die tot wel 4-5 cent goedkoper is dan de onbemande Shell stations!

Toegevoegd na 1 minuut:
Hier kan je meerdere goedkope tankstations vinden, met een als extra bron een link naar de goedkoopste in NL op dit moment.