Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag ik mijn oranje knipperlichten (binnen de auto) laten zitten wanneer ik door België rijd?

Uiteraard zijn ze uitgeschakeld en kan ik zelfs de stekker loshalen. Maar wellicht moet ik ze volledig demonteren om een boete te voorkomen, vandaar mijn vraag...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik woon in België en kan je info geven , enkel : Ik vindt uw vraag nogal onduidelijk. Plaats een reactie en maak uw vraag duidelijker aub.
Mvg ,Yoshy
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb oranje flitsers achter mijn voor- en achterruit bevestigd; wanneer ik er een vergunning voor heb mag ik die in Nederland gebruiken en wanneer ik die niet heb moeten ze uit staan op de openbare weg. Is dat in België hetzelfde of mag ik ze niet eens in mijn auto bevestigd hebben?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zolang je je verlichting (binnen) uit hebt staan is het geen probleem en kun je ze gewoon laten zitten.

Natuurlijk moet je wel gewoon goed werkende knipperlichten aan de buitenkant van de wagen hebben ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het zo is ben ik blij, hoef ik niet de boel eraf te schroeven :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou, ik ben niet bekeurd hoor dus voor mij was dit antwoord voldoende. Bedankt!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding