Hoe regelen mensen het met schadevrije jaren als ze een auto delen?

Want ik neem aan dat iedereen wel gewoon die schadevrije jaren op wilt bouwen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Niet, dat is 1 van de nadelen van het delen van een auto, dat je geen schadevrije jaren opbouwt. Dat is iets waar je voor kiest, als je de voordelen tegen de nadelen afweegt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel sommige verzekeraars willen de schadevrije jaren wel splitsen als een stel uit elkaar gaat. De moeite waard om het te vragen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat heb ik nog nooit gehoord Jan Last, maar het is het proberen waard, om zo toch een aantal schadevrije jaren op je naam te krijgen.
Graag gedaan Allenamenzijn.. Je moet de voordelen afwegen tegen de nadelen, je bent in ieder geval stukken goedkoper uit dan dat je een auto voor de deur hebt staan en die kosten bespaar je dan ook weer op je verzekering, ik denk als je niet al te veel rijdt, dat je stukken goedkoper uit bent met het delen van een auto.
Er is niets te regelen. Alleen degene die de verzekering op naam heeft staan, die bouwt schadevrije jaren op.
jc54