Wie krijgt de opbrengst wanneer een autodemontagebedrijf een autowrak opkoopt?

Een autodemontagebedrijf koopt autowrakken op. Van wie worden deze opgekocht? Anders gezegd: wie krijgt dat geld? Is dat de eigenaar van het wrak?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Eigenaren zoals de persoon voor mij al antwoorde.
Maar een groot gedeelte komt ook van dealers, garages die aan inruil doen.
Als een garage een keuring uitvoert waarbij goedkeuring hoge kosten verreist en de eigenaar maakt kenbaar afstand te willen doen van de auto wil de garage ook wel de auto aan de sloop verkopen, de eigenaar is er dan ook vanaf en soms mogen de apk nakijk kosten dan vervallen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kan je auto ook zelf naar de schroothandelaar brengen. Krijg je er nog E 50,-- of zo voor. Dat lukt je natuurlijk alleen als ie nog rijdt. Of als je een bevriende relatie vindt die hem even kan slepen, als hij niet meer start.