Wat moet ik doen met deze autoband?

Het lijkt als of er een nagel in zit.
wat kan ik het beste doen of is het goedkoopste om te doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Het goedkoopst is om bij een bandenhandelaar de band te laten stoppen met een stuk rubber. Dat doen ze door met een priem met een opening zoals een naald, ze duwen dan de priem in de band waar de nagel zat, aan de onderkant van de band halen ze een stuk rubber door het oog van de priem en trekken dat terug. Is 30 seconden werk....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Even naar de garage er een plug in laten zetten. Kosten?? ik heb het laatst bij mijn eigen garage laten doen voor €0.00, service.