Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik een auto huren onder de 20?

Ik heb eens gekeken op bo rent, en daar kan ik alleen een auto huren als ik 20 jaar ben, en minimaal 2 jaar in het bezit ben van mijn rijbewijs.
Nu ben ik bezig met de volgende rijbewijzen:

A2 (Theorie, les v.a. 20)
BE
C(E)+95 (v.a. 21)
TVP (taxipas)

De taxipas is een soort streng B examen.

verder rijd ik voor mijn werk in bakwagens, dit zijn mercedes Sprinters met meubelbak, deze mogen nog maar net met een autorijbewijs bereden worden.

Kunnen deze omstandigheden meewerken zodat ik toch bij hun kan huren?
Dit is namelijk voor mijn eigen bedrijf (geluidstechniek), en ik heb nog niet het geld om zelf een auto te kopen en te onderhouden.

Of is het gewoon zo, geen 20, heen huur?
b.v.d.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
649

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Bij multirent kan je een auto huren uit bepaalde categorieën als je 20 bent of je rijbewijs nog maar net hebt. Denk bijvoorbeeld aan eem fiat 500, opel corsa, vw polo etc. De wat kleinere autos dus. Wil je een golf of een a3 huren(of alles wat erboven zit) dan moet je wel een bepaalde tijd in het bezit zijn van je rijbewijs en een 21+ zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij Europcar moet je 19 zijn en een jaar je rijbewijs hebben.

http://www.europcar.nl/faq/kan-ik-een-auto-huren-wanneer-ik-nog-geen-21-jaar-ben

Dit zijn niet eens de allerkleinste auto's, maar ook stations bijvoorbeeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding