afgelopen weken in frankrijk getankt met pinpas bedrag extra afgeschreven hoe zit dat? en na precies 1 week weer teruggestort, hoe zit dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Dat is gebruikelijk in Frankrijk:
Als je bij een onbemand station betaalt, dan kan er als borg ca. € 120,- van je rekening worden afgeschreven.
Later wordt het te veel betaalde teruggeboekt.

Betaal je aan de kassa, dan wordt het juiste bedrag afgeschreven.
SimonV
9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
+ Dat wist ik niet, altijd handig om te weten.