Bij deze http://www.anwb.nl/auto/dagwaarde/zoek/autokoers.jsf
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dankje ja sorry heb totaal echt geen verstand van auto's en moest het even van een kennis vragen die dan weer geen verstand van computers heeft, en dit gaat mooi snel en krijg vaak goede antwoorden en ik vind het nog leuk ook, vandaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk na een paar dagen na de adviezen en beoordeel het.

Andere antwoorden (8)

Ik heb geen idee wat antiek doet in deze crisis tijd.
Maar alsht een collectors item is,en alles functioneert nog goed,dacht ik toch aan een duizendje of 2 à 3.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klik op de link en zoek op merk/model. Ik kom uit op bedragen van eur 950 t/m een kleine 6000 euri
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk maar even op marktplaats,en type het bouwjaar en het serie nr in.
Er staan er genoeg te koop nog.
en de prijzen varieren van 1000 euro tot wel bijna 8000 euro.
Maar het gaat er ook om wat voor uitvoering je hebt en welke luxe er op zit.
En dan weer benzine of diessel en hoe de staat van de auto is.
Maak een foto,en laat ze bieden zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel erg afhankelijk van de staat van de auto, de technische staat, roest en de opties, en de staat van het interieur.
Een prijsidee is dus heel moeilijk te geven als je niet meer informatie geeft in je vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan er €10.000 voor vragen, maar of je het krijgt is een ander verhaal!

Graag meer info.. diesel of benzine/hoe is de staat van de auto/km.stand/boekjes aanwezig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker 2500€ ik weet wel iemand die geinteresseerd is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je meer informatie? De kilometerstand en staat van het interieur en exterieur zijn niet onbelangrijk. Ook of de auto altijd dealer onderhouden is en of het serviceboekje volledig is ingevuld. Is er roest, krasjes, deuken, is het een schadeauto (total loss verklaard maar toch weer volledig gerepareerd).