Kan je ergens bij Schiphol gratis je auto parkeren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
3.3K

Antwoorden (9)

nee, parkeren kost €5,- per dag m.e.k.k
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel mensen zijn op zoek naar een gratis parkeerplek op Schiphol. Die is er niet. Parkeren op of om Schiphol heen kost veel geld.
AWM
13 jaar geleden
Nee gratis niet maar wel goedkoper in de buurt van Schiphol. Zie de site
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het v/d Valk Hotel Schiphol A4 (5 min. ten zuiden van Schiphol) biedt een speciaal 'park-sleep-fly'- tarief, waarbij je je auto max 15 dagen daar kan laten staan. Je wordt dan met een shuttle-bus naar/van Schiphol gebracht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel verre van gratis, 125 Euro voor 2 personen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, maar reken eens uit wat je bij al die quick-parking-dingen kwijtbent?
En dan heb een een heerlijk hotelnachtje, met een erg goed ontbijt, en een heerlijk zwembad - als je al vroeg op Schiphol moet zijn, of je wil nog even één nachtje 'afkicken' tot je weer in je hamsterwiel stapt, is het niet eens zo'n naar alternatief : geen gezeur achteraf : heb ik m'n koffie-apparaat uitgezet, wat doen we met de beslapen bedden en de vochtige handdoeken....gewoon relaxed de deur uit, en onbezorgd wegvliegen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, maar het ging over een gratis mogelijkheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Biertje : het parkeren daar IS gratis....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je betaald hebt voor de overnachting, dan wel inderdaad :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Eigenwijs: Helemaal mee eens!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een goede tip, dat zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het maakt het vertrek in elk geval stress-vrij, omdat je niet allerlei 'nog te doen' dingen moet afhandelen, die je tijdsplanning danig in de war kunnen schoppen : het vinden van de bovengenoemde parkeerterreinen, hoe lang duurt het vervoer naar Schiphol-Vertrek...dat je niet met het zweet in je nek aan komt hijgen bij de gate, of 3 uur loopt te drentelen door de taxfree-winkeltjes, vóór je eindelijk naar de gate kunt.
Als je de moeite neemt om 'm ergens in een Aalsmeerse of Hoofddorpse woonwijk neer te zetten is dat geen enkel probleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas, die is er niet. De enige manier die ik nog kan bedenken is er gaan werken (dan krijg je een parkeerpas voor de parkeerterreinen/garages voor personeel).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De laatste keer dat ik via Schiphol vloog heb ik mijn auto geparkeerd bij een treinstation nabij Schiphol en ben vervolgens met de trein naar Schiphol gegaan. Op de parkeerplaats van het station was het namelijk gratis pakeren. Ik was slechts enkele euro's kwijt voor een treinkaartje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee sorry!
Bij de macdonalds op Noord.

En op Schiphol Oost een paar plekken. EN dan met de bus naar Centrum
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.goedkoperparkerenschiphol.nl/goedkoper-parkeren-voor-schiphol

lees hier maar eens