waar kan ik deze auto luchtverfrisser kopen?

Dit luchtje kocht ik ooit bij action maar daar is deze sinds behoorlijke tijd uit het assortiment verdwenen.
Is dit merk nog ergens anders te koop? Ik heb het echt dringend nodig.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Dat word lastig zoeken Fietser, zonder merkje of geursoort (dennen, lavendel, zee....)

Antwoorden (1)

Er is een luchtverfrisser van ambipur voor in de auto. Het zou misschien een net andere kunnen zijn maar deze kun je waarschijnlijk gewoon kopen in de supermarkt bijv. de ah.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het gaat om de verfrisser die op de foto staat