Knipperlichten Peugeot werken niet als lampen aan staan, hoe kan dat?

Het is niet zoals het hoort, sinds kort doet hij dit..
Af en toe doen ze het wel en af en toe niet als de lampen aan staan.

Peugeot 206 uit 2004

Wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

dat lijkt wel een massaprobleem te zijn, kijk eens of alle stekkertjes goed vast zitten en roestvrij zijn. kijk vooral naar stekkertjes die mogelijk nat kunnen worden
9 jaar geleden
Klinkt als een relais probleem.