maakt een kleine auto meer kilometers dan een grote auto naar dezelfde bestemming?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
Reddie
9 jaar geleden
Is dit een serieuze vraag ?
ItisILeClerc
9 jaar geleden
nee, minder
een kleine auto rijdt zuiniger en hoeft minder vaak een benzinestation op te zoeken, ervan uitgaande dat de tankinhoud gelijk is
ItisILeClerc
9 jaar geleden
je mag niet onderweg het referentiepunt veranderen door van bumper te wisselen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij de kleine auto maken de wielen meer omwentelingen, maar de afstand in km's is gelijk.!

Antwoorden (2)

Nee, een afstand is voor een kleine auto net zo ver als voor een grote auto.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is wel zo dat kleine wielen meer omwentelingen maken op dezelfde afstand dan grote wielen. Maar een kilometer is een kilometer.
9 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Zelfs de niet gestelde (maar wellicht wél bedoelde) vraag beantwoord !
(+)
HeerVoldemort
9 jaar geleden
+ idd zoals Ozewiezewoze(+ de rest) zegt ;-)
Alleen als je in de kleine auto een vrouw en in de grote auto een man laat rijden, beide zonder navigatie systeem. Dan is de aan name van jou juist. En aangezien kleine auto's vaker door vrouwen gereden worden en grote door mannen, wordt het nog aannemelijker. ( maar dit antwoord val wel verwijderd worden)