Welke auto heeft losse stoelen?

Ik ben op zoek naar een vervangende auto voor mijn xsara picasso. Ivm de piano`s die ik regelmatig meeneem ben ik erg gehecht aan de losse stoelen (er staat 1 van de achterstoelen standaard in de kelder).
Welke personenauto`s hebben ook stoelen die verwijderd kunnen worden?

Toegevoegd na 54 seconden:
De stoelen moeten dus echt eruit kunnen, niet alleen omlaag

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
6.6K

Antwoorden (3)

Een VW Touran heeft losse stoelen die eruit gehaald kunnen worden.
paulus811
9 jaar geleden
Citroën: Evasion nu de C8, Peugeot 806-807, Renault Espace (afblijven !),
De Picasso's C4 bestaan ook in 7 plaatsen waarbij de laatste rij zetels gewoon in de vloer kan weggeklapt worden waardoor je een vlakke vloer krijgt. De Opel Zafira heeft ook dit systeem.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook de Hyundai Trajet heeft losse stoelen.