Wat kun je het beste doen 4 dagen voor je theorieexamen?

Is het juist beter om dat theorieboek te ge doorlezen of juist toetsen te maken? Wat kan ik het beste doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (7)

Eerst je theorieboek doorlezen en daarna (zoveel mogelijk) toetsen maken, en fouten opzoeken en noteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb de week voor mijn theorie de hele week zoveel mogenlijk in mijn boek gelezen. en alle vragen uit het boek gedaan en nagekeken.
en bij elke vraag die je fout hebt even goed kijken wat je verkeerd doet en de dingen over dat onderwerp nog even goed nakijken.

en ik ben in 1x geslaagd ( 2 foutjes)
14 jaar geleden
4 dagen wachten, bladeren door het theorieboekje en slagen... Vooral niet nerveus worden want het theorieexamen is het makkelijkse examen... Er zijn pakweg 500 vragen en die zijn allemaal precies bekend, geen enkel ander examen is zo in aantal vragen beperkt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn genoeg mensen die zakken, en die dat zelfs meer dan eens doen. Als je geen fotographisch geheugen (al dan niet met rolletje) hebt zul je moeten studeren en vragen oefenen.
zoveel mogelijk lezen en laat je ook overhoren, want het is best heel moeilijk helemaal als je daar zit, en het is zo jammer als je zakt voor je theorie, want dan duurt alles meteen veel langer, ennnnn auto rijden is een echt feestje

Toegevoegd na 5 minuten:
en voor dat je de theorie ruimte in gaat met niemand de vragen bespreken, want andere maken je onzeker omdat zij dat ook al zijn, ga maar in een hoekje zitten met een kopje koffie en luister niet naar andere............dat is de tip die mijn rijinstructeur zei en dat werkte TOP, veel succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoveel mogelijk voorbereiden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vooral niet stressen!

Heb je het boek al een keer doorgelezen? Ken je de stof al? Dan zou ik alleen nog maar oefenen met toetsen (het best is op een cd-rom)

Ken je het nog niet dan zou ik als ik jou was het boek een keer goed doorlezen en daarna nog wat oefenen met de toetsen.

Blijf leren behalve op de dag van je examen, je moet dan hooguit wat dingen doornemen.

Hou er ook rekening mee dat er veel onzinnige vragen komen op je theorie examen, ik hoop dat je beschikt over wat algemene kennis!

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb met een cd rom veel toetsen gemaakt en daarna kun je terug zien wat je fout en goed beantwoord hebt en ook waarom.

Deze manier heeft mij het beste geholpen, ik ben in een x geslaagd hierdoor en had maar 3 fout.