kun je in een golf 2 1.6 zomaar een golf 2 gti blok leggen??

ik heb al gekeken voor complete blokjes op internet maar wat komt er allemaal bij kijken om ze om te ruilen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Dat kun je doen maar,
Na een aanpassing aan de auto zul je deze bij het RDW moeten laten keuren en als de RDW de aanpassing goedkeurt krijg je een nieuw kentekenbewijs met de nieuwe gegevens.
Doe je dit niet en komen ze er met een controle achter dat de gegevens niet kloppen kost je dit aardig wat duiten.

Daarbij komt nog dat een motorblok aardig zwaar is en deze zul je met een kraan of lier moeten plaatsen die het gewicht kan dragen.

Ook zal officieel de auto niet de openbare weg op mogen totdat de auto opnieuw gekeurd wordt door het RDW.
Dus je zult de auto op een oplegger of iets dergelijks moeten vervoeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daarnaast denk ik dat de vering en constructie van een gti hier en daar verstevigd is. Dus het is niet alleen maar een blokje omlepelen. Wil je hem door de rdw krijgen zul je ook de constructiewijzigingen van een gti door moeten voeren.