is er op het kruispunt bij piet klerx een door rood licht flitspaal?

Er is vast wel iemand die mij zou kunnen vertellen of er vanaf piet klerx richting sprang-capelle de rotonde op. Of daar een flitspaal staat voor het door rood licht rijden staat. Ik baal er goed van want ik kon niet remmen aangezien er een mafkees aangereden kwam. Waardoor ik gewoon door moest rijden. Ik hoop dat er iemand iets over weet te vertellen!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die staat er kijk maar bij streetview.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt weet iemand of die werkend is? :s
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zelf zie ik hem niet staan via streetvieuw ik kom van de pr onnesweg en ik rijd de noorder allee op dus steek als het ware de snelweg over

Antwoorden (1)

Ik woon er vlakbij, er staat geen flitspaal. Neemt niet weg dat het levensgevaarlijk is om door rood te rijden en je volgens mij altijd kunt remmen voor rood, jij komt vanaf een 50 km weg, dan heb je echt genoeg tijd om te remmen op het moment dat jij het oranje ziet worden.