wil een autobox bouwen,voor BUITEN wie heeft er idee en /of ervaring?

carport bouwen doe ik ff niet, wie heeft er ideeen /ervaring met het bouwen van een soort koffer en /of dichte bak om de auto in/uit te kunnen rijden en te beschermen tegen slecht weer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Als je dan toch gaat bouwen kan je net zogoed een carpoort maken, je kan ook gewoon een auto bescherm doek kopen die doe je om de auto heen en alles blijft ssneeuw en ijsvrij

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je een box wil maken en waar je auto in past en er zelf nog uitkan en genoeg ruimte hebt kom tocch al snel in een carpoort
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je geen carport kunt bouwen, kun je wel iets bouwen/laten bouwen?

Of kan er een vrachtwagen achterom?
Dan kun je ook overwegen om een container-box neer te laten zetten.
toevallig weet ik dat die bestaan. Maar welk bedrijf... Geen idee.