kan ik een autoschade van 4 jaar geleden nog claimen?

ongeveer 4 jaar geleden tegen een paaltje gezeten...kan ik deze scahde nog claimen...nooit eerder aan gedacht gewoon om het bij de verzekering te gaan melden, met mss de mogelijkheid dat de reparatie gewoon vergoed wordt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Ja dan kan, maar of de claim gehonoreerd wordt lees je in jouw polis.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In, naar mijn weten, alle polisvoorwarden staat dat je schade binnen een bepaalde tijd moet melden. Stuur je claim in met de eerlijke informatie en kijk hoe je verzekering reageert. Als vast staat dat de schade binnen de dekkingsperiode ontstaan is heb je kans van slagen^lr