welke verzekeraar verzekert 25km auto (landbouwvoertuigen)?

Ik heb mijn auto om laten bouwen tot een landbouwvoertuig( 25 km) en laten keuren bij de RDW, maar ik kan nergens een verzekeraar vinden die deze auto'tjes verzekert. Weten jullie misschien een verzekeraar die deze verzekert?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Rialto wrs wel

Antwoorden (1)

Zalm is voor boeren dus ook de voertuigen maar dan moet je wel een boerenbedrijf hebben
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zlm moet dat zijn maar autocorrectie veranderde het
Amadea
10 jaar geleden
Wat is zlm dan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
https://m.zlm.nl/wie-zijn-wij/
Amadea
10 jaar geleden
Oh, je bedoelt een verzekeringsmaatschappij voor agrarische bedrijven! Ik moest erg lachen om de tekst dat zalm voor boeren is, en dacht aan een Zalmtientje...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helaas alleen in zeeland en N-brabant.