Wat is het uurtarief voor parkeren op het Stadionplein te Amsterdam

Vanavond moet ik parkeren bij het Olympisch Stadion.
Wat kost dat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
1.7K

Het beste antwoord

De kosten zijn €6,00 per dag bij de P+R bij het Olympisch Stadion, dat geldt trouwens alleen als je met het openbaar vervoer of met de fiets de stad in gaat.

Doe je dat niet, dan betaal je €2,90 per uur tussen 9:00 en 19:00, van 19:00 tot 9:00 betaal je "maar" €2,50 per uur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat voor 6 euro de hele dag parkeren en dan voor tot 5 (!) personen gratis openbaar vervoer is een prima regeling.
De trams stoppen daar vlak voor het stadion en die brengen je naar het centrum, of waar je ook naar toe moet.
Ik doe het altijd zo als ik in Amsterdam moet zijn. Aanrader!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor €6,00 parkeren en dan gratis openbaar vervoer is inderdaad absoluut niet duur. Op die manier is het wel aantrekkelijk om het openbaar vervoer te gebruiken. Als je naast de P+R woont en je wil de stad in, is het waarschijnlijk goedkoper om je auto op de P+R te zetten, €6,00 te betalen en dan gratis de stad in met 5 personen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thanks

Andere antwoorden (3)

Uurtarief 2.90 euro per uur
Daltarief (19.00 tot 9.00) 2.50 euro per uur
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En niet onbelangrijk; het maximum tarief is 29 euro ( staat gelijk aan het verloren kaart tarief).
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Ik heb afgelopen week 5 euro per uur betaald daar.