Als je een proefritje wilt maken, is 't dan verstandiger om juist onaangekondigd bij de autohandelaar langs te komen?

Want dan is 't wellicht moeilijk om bepaalde problemen van te voren te verdoezelen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
1.2K
Antoni
10 jaar geleden
Een goede en betrouwbare autohandelaar zal problemen niet verdoezelen, maar oplossen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou altijd bellen ,als jouw vertrouwen zo klein is zou ik zeker niet naar die garage gaan!!

Antwoorden (3)

Nee, dat is niet handig. Als de auto nog in de showroom staat, moet er soms heel wat gerangeerd worden om de gewenste auto ertussenuit te halen.
Computoon
10 jaar geleden
Dat maakt niet uit want als het een louche autohandelaar is dan zal deze er gewoon maling aan hebben of de auto al dan niet goed is.

Het beste kun je dan een totaalkeuring laten doen bij bijvoorbeeld een ANWB station voordat je de auto koopt,het kost wel wat,maar je koopt dan geen miskoop.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt beter even bellen, want dan is er een verkoper beschikbaar en kunnen ze zorgen dat de auto klaar is voor een proefrit.