In heb gehoord en gelezen dat bij de oude AUDI A4 vaak problemen zin met de draagarmen, klopt dat? en zo ja geldt dat dan ook voor de A4's na 2001?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

de meeste problemen waren met de a4 van 1995 tot 1999 , de passat van 1997-1999, en de audi a6 van 1998-1999.
Als je echter nu zo'n auto koopt zijn de draagarmen allemaal al eens vervangen geweest door nieuwe en betere exemplaren.

Voor de 2001 en jonger geldt het veel minder al blijven draagarmen bij alle autos wel aandachtspunten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewoon duidelijk antwoord op mijn vraag