Is het mogelijk het interieur in een auto volledig te veranderen en hoeveel kost dat?

Ik zie wel eens dat je bijvoorbeeld je stoelen/bekleding helemaal overnieuw kunt laten doen en meestal is dit voor een grote auto zo rond de 1.500-2.000 euro.
-Maar is het ook mogelijk het dashboard, stuur, zijkanten etc (dus echt alles) opnieuw te laten doen, ook met houtbewerking erin zetten (misschien als laag erover?).
-En zo ja, hoeveel gaat dit dan ongeveer (extra) kosten?
-Is het verder ook mogelijk om zelf dus iets samen te stellen of moet je dan gebruik maken van kleuren/stoffen (pakketen) die dat merk of garage voor handen heeft? Of zijn er maar beperkte bestelmogelijkheden voor hun via hun leverancier?

Toegevoegd na 35 minuten:
Misschien nog een extra vraag: Zou het goedkoper zijn dit in bijvoorbeeld België of Duitsland te laten doen of zou dat niet uitmaken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
5.2K

Antwoorden (1)

Het is zeker mogelijk, alleen met die houtbewerking/houtinleg moet je wel echt weer bij een specialist zijn. De kosten durf ik je niet te geven, maar er zijn genoeg voorbeelden te geven, hier bijv een compleet interrieur van een golf 4.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hmm de afbeelding wil niet, Zie de bron!