Normaalgesproken kun je voorstoelen van een auto naar voor en achter schuiven, zodat de chauffeur de afstand tot het stuur kan aanpassen.
Ik neem aan dat de corsa b ook verschuifbare voorstoelen heeft.

Je demonteert de stoel door hem over de rails naar voren te schuiven. Dan zie je binnen in elke rail de schroef waarmee rail en stoel vastzit aan de bodem van de auto.
Zijn die twee schroeven los dan schuif je de stoel naar achteren, en dan zie je de schroef waarmee elke rail aan de voorzijde vast zit aan de bodem. Die dementeer je ook en klaar is kees.

Bij Bron staat er een foto van stoelrails. De rails en stoel zitten vast met bouten door de grote gaten aan de voor en achterkant van de rails.
Edraket
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Edraket , heeft het helemaal juist

Andere antwoorden (1)

Toen mijn bijrijdersstoel moest worden verwijderd is dat bij een garage gebeurd. Er was speciaal gereedschap nodig om de bevestiging los te maken.
Het heeft me (meen ik) € 10,-- gekost. Dat was bij een aangepaste Renault Express.