Hoeveel kost een Chrysler 300c

Ik ben benieuwd hoeveel zo,n auto kost ps. ik vindt het een prachtige auto.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
1.9K

Antwoorden (3)

Een 2004 is te koop voor rond de 8500. / 9000 euro. Zoek maat eens op autoscout24.nl
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De Chrysler 300C is een model van het Amerikaanse automerk Chrysler. De 300C is een luxueuze, sportieve achterwiel aangedreven sedan gebouwd op het Chrysler LX platform. De auto werd in 2003 voor het eerst gepresenteerd op de New York Auto Show als een prototype. In de lente van 2004 werd het voor het eerst geïntroduceerd als een model voor 2005. Het ontwerp is van Ralph Gilles. Hij concurreert in de hogere middenklasse met onder andere de Mercedes E-klasse en de BMW 5-serie.

Prijs vanaf € 53.000,-
SimonV
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Veel meer info als gevraagd werd, maar toch leuk om te weten.
+1
Als je op Marktplaats kijkt lopen de prijzen uiteen van EUR 6.000 tot EUR 30.000.
De nieuwprijs staat in het vorige antwoord vermeld.

Wat de auto verder kost, wegenbelasting afhankelijk van type motor (diesel of benzine), vanaf zo’n EUR 100 per maand en diesel vanaf zo’n EUR 180 per maand.
Verzekeren is natuurlijk heel persoonsgebonden, hangt af van je leeftijd, aantal schadevrije jaren en hoe je de auto verzekerd. Dat kun je bij een willekeurige verzekeraar online berekenen.

Dan zijn er ook nog kosten als onderhoud en afschrijving. Dat is afhankelijk van hoe intensief je de auto gebruikt natuurlijk, maar een auto uit een dergelijk segment valt wat betreft onderhoud niet onder de voordelige types.

Dat hij zou concurreren met onder andere de BMW 5 serie vind ik persoonlijk een onterechte propositie. Gezien cataloguswaarde, maar ook de kwaliteit, rijeigenschappen en prestaties.