hoe moet ik een extra sleutel voor een ford puma bij laten maken?

vanmiddag heb ik een occasion gekocht. een ford puma, ik wil graag een reserve sleutel bij laten maken maar kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet doen? de sleutel heeft een lampje en volgens mij is het nog best een gedoe om er 1 bij te laten maken. kan iemand me hierbij helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (3)

Ja, dat kan, ik heb hier een site van een sleutelspecialist in Markelo, maar bij jouw in de buurt moet dat ook kunnen. Informeer bij de plaatselijke schoen- of sleutelmaker, of bij de Ford garage in jouw omgeving. Ik wilde de gegevens op de site al voor je invullen, maar dat lukt niet, omdat ik het bouwjaar niet weet, de sleutel van de Ford puma bijmaken is in ieder geval mogelijk.
http://www.autosleutels.com/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee sorry, ze maken hier sleutels van 1998 t/m 2002, je zal dus naar de garage moeten en waarschijnlijk een code nodig hebben. Ik vermoedt dat er wel een sleutel bijgemaakt kan worden bijgemaakt, maar dan zonder lampje.
Vraag het eens na bij de Ford dealer bij jou in de buurt.
De Ford dealer kan je hier prima mee verder helpen de Puma beschikt namelijk over een PATS systeem (Pasive Anti Theft System) een soort ingebouwde startblokkering in de sleutel zelf, als je een sleutel bij laat maken moet deze ook bekend worden gemaakt in de computer van de auto, dit kan voor zover ik weet alleen bij een dealer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sind kort is, conform de europese richtlijnen, dergelijke programmeer informatie beschikbaar voor niet-merk gerelateerde bedrijven, en kan een dergelijke sleutel bij diverse autosleutel leveranciers geleverd en geprogrammeerd worden.