Hoe kan ik mijn gsm aansluiten in mijn auto zodat ik muziek kan beluisteren?

Ik heb een oude ford fiesta, waarin ik een cd-speler heb en een sigarettenbrander die helaas stuk is. Ik zou graag mijn gsm willen aansluiten op 1 of andere manier waardoor ik dan muziek kan beluisteren op mijn radio. Ik heb al gezien dat er mensen zijn die simpelweg een kabeltje hebben en die in de sigarettenbrander steken en zo kunnen ze via hun gsm muziek beluisteren. Helaas is deze stuk bij mij.. Zijn er misschien nog andere manieren waarmee ik muziek kan beluisteren vanuit mijn gsm? Kheb enkel een cd-speler en ik heb geen USB.. HELPPP!!! Ik ken er zelf niet veel van..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
2.7K

Antwoorden (2)

je moet even je radio checken, soms zit er in de achterkant van de radio een aansluiting voor een mini-jack kabel. misschien heeft jou radio dat ook wel. en misschien ook wel een bluetooth verbinding maar dat lijkt me onwaarschijnlijk, omdat je geen USB aansluiting hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ken er werkelijk niets van, hoe kan ik dit bekijken? Zijn er ook andere manieren waarmee ik mijn gsm kan aansluiten?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Weet je wel welke radio je hebt? misschien kan ik dan even kijken voor je welke mogelijkheden er zijn.
Als je je radio los kan krijgen zou je er mee naar de winkel kunnen gaan en vragen of ze eenzelfde soort radio hebben met een aanuiting voor je telefoon.

Als de radio er niet uit kan zal je naar de garage moeten gaan, die kunnen wel een extra aansluiting erin zetten. (Natuurlijk kan je dit ook zelf maar als ik het zo hoor wordt dat een beetje moeilijk ;-))

Wat je ook nog kan doen is gewoon een boxje kopen voor je telefoon. En die in je auto leggen.