Je stelling klopt niet helemaal, het is niet zo dat alle nieuwe porsches een audi motor hebben. Van de boxter is er een instapmodel met audi motor om de audi minder duur in de markt te kunnen zetten en de co2 uitstoot omlaag te brengen. Met die motor is niks mis en ligt ook in de audi tt
paulus811
10 jaar geleden
paulus811
10 jaar geleden
Ik bedoel natuurlijk 'om de porsche minder duur in de markt te kunnen zetten'.