ik heb een opel corsa van 16 jaar oud en opeens doet mijn "groot licht"het niet meer, wat kan dit zijn? en wat kost dit evt.? bij voorbaat dank

Toegevoegd na 3 minuten:
(gewoon licht)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of twee lampjes , zeg 15€ , of een zekering ! 1€. ?! Maar het hendeltje of knopje kapot !?! Oei dat kan duur zijn :( ga dan naar de sloop . Succes

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat beide lampen kapot zijn, maar ik denk eerder aan de schakelaar. Eerst een lamp vervangen en even kijken of deze het weer doet. Zoniet even kijken of er een aparte zekering is voor groot licht en deze zonodig vervangen. Anders zit het in de schakelaar en deze is voor een paar centen wel op de sloop te krijgen. Succes!