auto maakt bij 110 of 120 km per uur een raar rammelend geluid wat onder mijn voeten tot aan de stuur vandaan komt iemand idee hoe?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
3.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij problemen met auto's ten alle tijden naar een garage gaan. Antwoorden die hier worden gegeven op basis van omschrijving van het geluid en lokatie kunnen niet als betrouwbaar beschouwd worden. Als hier wordt gezegd dat het niet ernstig is en morgen breekt er iets af ben je nog verder van huis. Gewoon naar de garage met dat ding!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat rammeltje kan van alles zijn, direct naar een garage en een expert er naar laten kijken.

Antwoorden (2)

Wel eens naar je banden gekeken die zullen waarschijnlijk uitgeballanceerd en uitgelijnd moeten worden ik heb dit ook gehad de banden krijgen zeg maar bulten van het stoeprandjes rijden en dan gaat je auto trillen en als je dan hard rijd word de middelpunt vliegende kracht meer dus een bult van een paar gram worden enkele kilogrammen. dat geeft die trilling waarschijnlijk
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vermoedelijk een onbalans in de wielen. Als de trilling alleen in de stuurkolom voelbaar is zit de onbalans vermoedelijk in de voorwielen, als de hele auto trilt zit de onbalans vermoedelijk in de achterwielen. ^lr